Go fuck yourself.

Hej! Har inte skrivit på några dar igen men har inte haft tid eller orkat! Men iallfall i torsdags förra veckan så drog jag o sara in på rix fm, rätt kul! Och sen i fredags skulle vi oxå åkt in till stan men så blev det icke för det spöregnade ute! Jävla skit! Ah och sen i lördags så åkte jag mamma och pappa iväg till Vadstena och tapetsera och målade i min lägenhet så nu är dom röda väggarna borta! Blev rätt bra nu faktiskt tror jag. Ah och sen på kvällen så träffade jag en massa saknat Vadstena folk, trevligt! Kom väl hem typ vid fyra eller nått o gick o la mig o fick sova ett par timmar innan mamma o pappa var igång i grejade så var lagom trött kan ja ju säga. Ah o sen när vi kom hem igår så träffa jag emma, o sara och så sov emma här! Mys (a) och så imorse var det upp tidigt och iväg till jobbet! Fyfan men bara två dagar kvar nu! Och när jag kom hem så somna jag på soffan och sov i några timmar och sen ut i skogen med mamma och plocka svamp som den skogsmullen jag är! Men nu ska jag sova så jag orkar upp imorgon! Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0