I en stad där ingen längre bor.

hej,
sitter och lyssnar på musik så högt så det göt ont i öronen. gissar på att det inte uppskattas av dom andra i familjen men det skiter jag i just nu.
idag har jag jobbat på vikelbygården men gamlingarna fram till klockan halv tre, och fyfan vilken hemsk dag det har varit! griniga pensionärer som gnällt över allt hela dan och en fucking hemsk mensvärkoch inga värktabletter, UNDERBARt! oaja o när  jag kom hem så tänkte att jag kunde gå ut i solen o lägga mig en stund men icke, för det LUKTAR KOSKIT så man kan spy här ute. jävla bondhåla. längtar härifrån! igår så var jag iallfall i söderköping o kollade efter en soffa till lägenheten, hittade nog en bra tror jag. hittade iallafalll en soffbord som fick följa med hem. och imåndag så var jag o hämtade nyckeln till lägenheten oxå och lämnade av lite grejer och så. aja nu ska jag gå ut i köket o rota fram lite piller o sen slänga mig på soffan en stund där jag har legat sen jag kom hem o sovit. S K Ö N T.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0