I had almost forgot you..

Hej. Ligger i sängen nu och tänker snart sova för mår inte bra alls. Kom iallfall hem från stan för en liten stund sen, var o kollade på bio med mamma och syster! Trevligt. Vi såg bridesmates eller va den hette, roligaste filmen jag sett på länge asså! Idag var det sista dagen på vikelbygården idag oxå då, rätt skönt asså men oxå väldigt sorgligt trivdes ändå rätt bra där när jag tänker efter! Och sjukt jobbigt att säga hejdå till min lilla tant oxå.. Usch både hon o jag började gråta när jag gick in o sa hejdå :( vart tvungen att lova henne att komma o hälsa på oxå, och det ska jag försöka göra oxå när jag får tid över! Och personalen där har redan bestämt att jag ska jobba där hela nästa sommar oxå.. Så nu har jag två jobb att välja på tills nästa sommar. Najs! Men nu ska det iallfall bli skönt o vara ledig nåra dagar innan skolan kör igång på tisdag! Men nu så ska jag sova! Godnatt. Helvete vad många gånger jag skrev oxå i det här inlägget då.. Låter helt sjukt men orkar inte ändra, skyller på att jag är trött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0