Kiss me.

Hej. Sitter o kollar på film med Fia, a perfect getaway eller nått hette den tror jag.. Verkar inte så värst bra men men.. Idag så har jag varit o jobbat inne i stan på abborreberg, var rött mycke o göra asså för var bara jag o Helena som jobbade. Men fick sluta en timme tidigare iallafall, sjukt skönt! Och sen efter jobbet vare tänkt att jag o emma skulle åka direkt till Linköping på keep it loud men icke! För hon är tydligen magsjuk eller nått.. :/ Så istället blev det att åka hem o sen åkte jag o syster ner till blacka o köpte pizza och sen hem o satte oss framför tvn. Kul lördags kväll.. Och imorgon så skulle jag o emma ha åkt på cross SM men dår väl se hur det blir med det.. Aja så kan det va.. Igår så övningskörde jag iallfall för första gången det gick faktiskt riktigt bra om jag får säga det själv! Haha förutom att mamma började må illa dårå.. Hähä ;) men nu ska jag väl kolla vidare på filmen kanske. Heddå heddå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0