Let it rain over me.

hej.
flyttat in i lägenheten nu då o just nu sitter jag o kollar på tv, rätt skönt asså men känns lite ensamt ibland att vara själv i en stor lägenhet.. typ när man vaknar på morgonen och det är helt jävla knäpp tyst, så så fort jag vaknar så springer jag upp o sätter på tv:n bara för att det inte ska vara så jäkla tyst. men vänjer mig väl så småning om, det är ju tusen gånger bättre än det äckliga elevhemmet iallafall!
aja igår iallafall  så gjorde vi inte så speciellt mycke var ute och gick, och sen typ chilla hemma hos sofie o ellen hela dagen. och ikväll blire tacos hos dom. najs. och imorgon drar skolan igång igen, inget jag ser fram emot direkt, vill ha mer sommarlov har ju fan jobbat hela sommaren.
men men nu ska jag nog ta tag i mitt liv och gå ut i köket o diska och sen hänga in alla min kläder i garderoben som jag redan lyckats slänga över hela golvet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0