Maybe if I act like that, that guy will call me back.

hej.
kom precis hem, har varit ute och övningskört med mamma. och det gick väl inte så jätte bra direkt för mamma satt o skrek! aja idag har jag varit och jobbat på vikelbygården igen oxå. kul men bara sju dagar kvar där nu. skönt. och igår så földe jag med emma på cross SM i finspång. det var väl inte det roligaste jag gjort direkt kanske menmmen roligare än att sitta hemma iallafall. och sen  när jag kom hem gå åkte jag o mamma iväg och övningskörde, då gick det betydligt bättre än idag iallafall fast då körde jag bara på en parkering. och sen när vi kom hem så följde jag med mamma och pappa ut i skogen och plocka svamp?!  jag hatar verkligen skogen asså, bara en massa äckliga små djur.. USCH. aja nu ska jag nog sätta mig i soffan en stund o ta det lugnt,.
.


sometimes I think of you and smile.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0