Omgiven av idioter.

hej.
ligger i sängen nu ska väl snart försöka sova kanske.
idag så har jag iallafall jobbat, sex dagar kvar nu.. men det är ju rätt soft jobb endå så det klarar jag nog. och efter jobbet så åkte jag hem o väntade på att mamma skulle sluta så vi kunde åka in till stan o möta upp pappa och sen köpa tapeter och färg! så i helgen blire att åka till vadstena och fixa en massa! :) längtar verkligen efter att få flytta in där nu asså, är så jävla trött på den här lilla hålan så jag spyr snart. och mina föräldrar går mig på nerverna och tydligen varandra oxå...  dom har bråkat hela dan sen dom såg varandra typ, UNDERBART! dom är ju fan värre än småbarn ibland asså.. ska bli skönt att slippa allt här hemma ett tag snart. det här är nog fan första gånegn som jag faktiskt ser fram emot att börja skolan igen! känns rätt bra asså.
ah och nu ikväll så har jag börjat packa ihop en massa grejer på mitt rum oxå, börjar bli lite tomt i garderoben nu iallafall. fast känns endå rätt sorgligt att åka här ifrån om nån vecka för trots allt så trivs jag faktiskt här hemma i min lilla bondhåla...
.




Nobody knows, nobody knows but me
That I sometimes cry, if I could pretend that I'm asleep
When my tears start to fall
I peek out from behind these walls
I think nobody knows, nobody knows, no.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0