Röker fyra cigaretter i rad, inget gör mig glad.

hej.
ligger i sängen o ska staxt sova tänkte jag så jag orkar upp imorgon o ta hand om gamligarna! idag så har jag iallafall jaobbat, och sen efter jobbet så åkte jag hem o fixa mig o duscha o lite sådära och sen så följde jag med emma till lotorp o kollad enär hon spelade match. 1-1 blev det tror jag.. var inte så inne i matchen.. ups. men fick iallafall chansen att träffa lilla frida en snabbis oxå, sjukt kul. det var fan första gången den här sommaren. sjukt. ah och sen så kom vicktor dit också så satt o prata med honom en stund tills det började spöregna.. USCH jävla skit väder. ah och imorgon blire att åka en sväng till vadstena efter jobbet o lämna av lite möbler o grejer! :)
men nu ska jag sovaa. G O D N A T T !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0