you doing me worng again and again..

hej.
sitter o lyssnar på musik ska snart sova så jävla trött!
Idag har jag varit med hela SP10 o åkt skidor i kisa. ville verkligen inte följa med men tur att jag gjorde det sen endå för det var ju fan sjukt kul! hehe. fick börja i barnbacken där men knappt åkte framåt, jätte kul... not men ah har åkt med Carro hela dan. riktigt stolt över oss faktiskt som var så duktiga! ingen av oss hade åkt förut o det gick faktikst bra! förutom när vi ramla av liften o fick gå upp för nästa en hel jävla backe. DOG! ah o så ramla vi ju ett antal gånger oxå, JÄFLA IS! men det var kuL :D haha. ååh så taggad på abisko resan nu! ska bli as kul :D ah men sen när vi kom hem så städa jag mitt rum o duscha o lite sådära. o sen har jag o frida kollat lite oth oxå. OVANLIGT?! nae.
jaa och imorgon har jag sovmorgon! maha ska sova ända till nio är kanske skolkar från franska för har inte gjort läxan IGEN o så äre ju så jävla tråkigt!! döör typ. men ah har bara två lektioner o sen kommer syrran o hämtar mig! :) o sen på kvällen blire nog att träffa lilla martin oxå. :)  men nae nu ska jag sova för är sjukt trött!! o känner på mig att jag kommer ha världens underbaraste träningvärk imorgon oxå. HÄRLIGT!
men godnatt!
min skidkompis carro! :)
och ah.. frida.. fräsch tjej det dära. (döda mig inte)
vet att du älskar mig för alla underbart vackra bilder jag lägger upp på dig! (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0