I know I need to step up and be strong

hej.
håller på o städar mitt rum men det är så jävla tråkigt så skiter nog i det nu.. :P har inte gjort ett piss idag, sov till typ ett o sen gick jag upp o duscha o greja lite.
ah och igår så kom emma hit vid nio, haha då låg jag o sov. somna om när var här oxå o sov till typ halv elva. hähä. aja o då blev det att hoppa upp ur sängen o börja fixa sig för skulle ta 11.40 bussen till sttan. jao så vi gick på stan en stund o sen mötte vi upp mamma utanför lycky 7 och jag tog hål i navlen. fyfasen aså ´gjorde inte så ont som jag trodde men ah efteråt när dom skulle berätta hur jag skulle skötat o så så slog det lock för öronen och det börja snurra i huvet som FAN lite läskigt sädära fick sätta mig i fönstret o dricka vatten hähä. aja o sen så följade vi med mamma tilll netto o sen åkte vi tillbaka till stan så jag kunde köpa mjukisbyxor för jag var ju så smart så jag tog på mig jeans, inte skönt! aja sen gick vi till emmas mammas jobb o hämta emmas mamma o sen gick vi tillbaka till lycky 7 igen så emma kunde ta hål i navlen. hähä o sen åkte vi till rusta´, o sen så åkte vi till blacka o mötte upp fornander o gick o käka pizza o sen hem till henne o kolla på  tv o myste en stund! sen åkte vi hem o jag la mig o kolla på film till typ ett o sen sov jag! tidigaste jag gått o lagt mig på låååååååååååånge. fick ju sova mer än tre timmar iallafall (y) ganska ovanligt..









sjukt najs dag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0