It’s my heart you’re taking and it’s breaking bit by bit.

hej.
sitter på mitt rum o har lite sjukt tråkigt o sådära. ska väl packa lite snart kanske till imorgon för då drar jag till vadstena igen i två veckor. kult. NAE! eller kanske det blir inte vet jag.
idag så har jag iallafall varit med emma och tessan. sjukt kul. inte träffat tessan sen nyår?!?! inte okej! ah vi har typ suttit o sncakat o myst lite sjukt bra dag har det varit iallafll måste jag ju sägaa! kommer sakna mina babes nuuuu. åh :( menmen. nä nu ska jag nog gå ner o hoppa in i duschen!











FÖRLÅT VAR TVUNGEN.

aja sjukt bra dag vare!

Kommentarer
Postat av: kolaste f

saris, det blir kul. säg det. känner mig som en så dålig kompis när du har boring din bajs

2011-01-23 @ 22:58:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0