miss u sooo mutch right now.

hej.
ligger i sängen nu ska väl försöka sova snart. totalt meningslöst men endå somnar inte förns tre fyra det vet jag. men ah idag så hade vi värsta chill dan typ kommasamman grej hela förmiddan o sen tre timmar hål o sen idrott som jag endåå inte var med på. haha min klass asså så söta var dom på idrotten.. hähä. jag o frida har pluggat lite oxå. duktiga flickor! JAPP! har föresten feber nu oxå jätte mycke känns det som.. usch vill inte vara sjuk :( bajss! aja godnattt!

varit kisse men för arg för attnödig jätte läng gå o kissa.


jag o frida.


jag. tycker jag vart rätt så fin på den här bilden...


 o frida igen.. hilma gullig faktiskt!


henki penki, frida o emil.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0