So you go your own way and I'll do the same!

hej.
ligger i sängen ska väl snart sova. är sjukt trött!
ahmen idag så gick jag upp vid ÅTTA?! o fixa mig o packa det sista o lite sådära o sen vid tio så skjutsa min syster hit mig till vadstena. sov hela vägen hit typ SKÖNT! ah o då gick jag o frida o käka o sen skolan. UNDERBART! så jävla mycke grjer känns det som vi har den här veckan. typ nån gestaltining imorgon o sen typ svenska prov på onsdag det ser jag fram emot! ska bli så HIMLA roligt för jag är så HIMLA bra på ordklasser! ah o sen efter skolan o gick vi o handla lite o sen typ chillat på mitt rum o kollat solsidan o lite sånt :) men nä godnatt! :)


 

hahahahahahahahahahahahahhah


söta grabbar.. :)

hähä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0