there's nowhere else I rather be.

hej.
har inte skrivit på nåra dagar så gör det nuuuu.
i torsdag så typ städade jag mitt rum lite o sen på kvällen kom emma hit o sov här (y) vi typ baka, skotta snö och åkte pulka o sen låg vi o kolla på´film en stund oxå :) mysigt. och sen igår så tog vi 11.40 bussen till stan. gick där en stund... o sen gick jag hem till christoffer o vi typ kolla bara på tv. sen åkte jag hem o slängde mig i sängen o kolla på film. och sen typ vi tolv kanske så kom martin hit o hämta mig så sov där inatt. vi typ kolla på film o sådära. och idag så skjutsa han hem mig vid tre kanske? o då borsta jag tänderna o hoppade in i duschen o då blev det självklrt strömavbrott.. menmen o nu så har jag börjat packa tills imorgon då det bli att dra tillbaka till vadstena. KUL! men nae nu ska jag gå ner o laga mat eller nåtttttttt.  byebye.'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0