this shit hurts like hell. ♥

hej.
är hemma i VÅNGA nu. sjukt skönt. kändes bara onödigt att vara kvar i Vadstena eftersom jag inte tönkt gå till skolan imorgon heller. mår väll så där just nu måste jag ju säga.. sjukt ont í halshelvetet. aja. sjukt trött är jag oxå... menmen var iallafall i skolan den första lektionen och på nån debatt skit vi hade. jag o frida sög! IG HÄR KOMMER VI! TYP. mmh. sen gick jag hem o la mig o sov o kollade på solsidan. sjukt skönt! aja o sen vi sex nån gång så kom pappa o hämta mig o vi åkte hem.
nu ska jag sova. GODNA
TT!

 

hihiihiiiiii.


Kommentarer
Postat av: Belinda Moore

Nu har jag hittat hit SARA :D

snygga tjejer på bilderna haha

2011-01-21 @ 21:45:42
URL: http://belindamoore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0