Don't keep me waiting.

hejhej.
sitter o kolla på wallander med mamma och syster. mysigt! idag har jag varit ledig för första gången på flera veckor! sjukt skönt hare varit! sov typ halva dan och sen så skulle jag gå ut o lägga mig i solen, men då gick så klart solen i moln! FUCK IT! så satt inne o kollade på tv istället och sen så började jag städa mitt rum oxå men kom inte så långt... hähä. och nu ikvcäll så har jag börjat packa ner lite grejer i kartonger oxå för på måndag får jag min lägenhet!!!! men är fortfarande sjukt mycke grjer jag måste fixa till den. blä jag orkar inte!menmen blir säkert bra till slut! :) ah och imorgon äre tillbaks till aborreberg och jobba igen som gäller! mycket till liv jag har, känns som jag jobbar jämt nu och när jag inte jobbar så är jag för trött för att orka göra nått annat! aja nu ska jag kolla vidare på filmen. hej svejs!
riktigt ny bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0