Nu kan du få mig så lätt.

hej.
har inte skrivit på skit länge nu igen men har inte orkat och så har vårat internet varit dött nåra dagar pga. av det brann upp när det åska ute.
aja i torsda förra veckan åkte jag o emma o cämpade i vättreviksbadet, o då passade vi även på att gå nbort till vadstena o träffa ellen, sofie o alex! saknat folk det där. ah och nu i måndags så började min praktik på Aborrebergs vandrarhem ute i Lindö. kul. NAE! bara massa överklass kärringar typ. FAST IDAG SÅLDE JAG GLASS TILL MARKUS KRUNEGÅRD! <3 hähä (a) ah o annars har dete väl inte hänt så mycket i mitt liv... just nu är jag sjukt trött, hård dag på jobbet! så ska snart krypa ner i sängen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0