I can't find the words to explain, just how much you got me going insane.


hej.
har inte skrivit på as länge sen men har inte kunnat för har inte haft någon laddare till min datorn, för den gick sönder!!! fuck. men får en ny om nåra veckor?! men emmma gullet var så snäll o låna ut sin. tack tack tack!
aja har väl inte hän t nått speciellt dom senaste dagnarna endå kanske,
i onsdags tog treorna studenten :( så fint och så sorgligt! kommer bli sjukt tomt utan dom i vadstena nu dom sista dagarna.. och sen i höst kommer det ju en hög med 95: or.......... KUL, NAE.
ah och i torsdag så var jag o tältade med emma, linus och massa folk vid nånb sjö nån stans. rätt kul faktiskt!  ah och idag o igår så har vi bara legat ute i solen o chillat! as najs. fått lite färg på kroppen nu åtminstonde och mer lär det bli för om tio dar så drar jag till kreta med familjen en vecka! ska bli sjukt skönt kan jag ju lova! LÄNGTAR!
badade för första gången idag oxå i grensholm, rätt kallt... ja vad har mer hänt då, jag har fan hittat en lägenhet i vadstena nu som jag får den första augusti SJUKT FIN. ska bli så jävla skönt att slippa äckelinternatet och den där jävla jouren.
aja nu ska jag väl va lite social med emma KRAM KRAM!

onsdag:









två däckade treor på ellen o sofies soffa! HAHA busigt...








torsdag:









grrrrrrr..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0