I'm better of on my own.

hej.
kom precis ut ur duschen o nu ska jag nog fixa mig lite o sen följa med mamma o syster en sväng in till stan o fixa nått skit.
Ah och igår så följde jag med min pappa upp till gamla byhålan rejmyre o firade min kusin lousie som fyller 18 år idag. grattis till henne. kan ju inte säga att dte var så jävka kul där asså fick vara lektant med mina små kusiner, vi lekte skola o grejer.. helt slut när jag kom hem. och då kom emma hit och vi tog moppen ner till kimstad o träffade maria :D sjukt längesen vare! saknat henne som bara den! ah o där kollade vi på film och sen så sov vi där. mysigt. och idag gick vi upp vid typ nio o åkte hem.
tänkte att jag skulle säga att jag saknar vadstena och alla människor där lite oxå har redan tröttnat på min kära familj vissa dagar förstår jag ju verkligen varför jag flyttade iallafall!


härligt gäng detdär!



jag kan aldrig bli så perfekt och fin
som dom nog vill ha mig.
jag kan bara vara just den jag är men det räcker inte här...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0