Sommarlov!

hej.
ligger hemma i min säng nu och är helt död, har sovit lite för lite tror jag. aja igår så slutade skolan iallafall så nu har jag äntligen sommarlov, känns både bara och dåligt..kommer sakna alla fina i vadstena och så ska jag jobba typ hela sommarn men vafan skönt endå. haha ah och igår så skulle alla baka tll klassen oxå, så skulle vi fika ihop sen, så jag o frida bakade en kladdkaka. den var inte så jätte uppskattade måste jag ju säga, för busiga som jag o frida var så körde vi på eget recept o hade i allt äckligt vi kunde hitta i mitt kylskåp tex. vitlöksdressing, saft, kaffe, BBQ sås, baconost, salt, peppar, aromat, pommekrydda, tacosås o ah... och det roligaste var att theo o norell fakiskt åt av den! SÅ JÄVLA KUL! fast det tyckte inte dom så vi kommer antagligen få igen som fan för det där.. menmen sånna smällar men får ta, helt klart värt det ju! ah o sen igår kväll så firade jag sommarlovet med en massa fina människor, kvällen började bra och slutade väl sådär.
och idag vaknade jag klockan åtta för sista gången på äckelinternatet o då var det bara att hoppa upp ur sängen o börja packa o städa för sen kom mamma o körde hem alla grejer och sådära, längtar lite smått tills augusti när jag får min lägenhet! ah så idag när jag kom hem så har jag hållt på o packat upp. inte ett dugg kul. jag har verkligen alldeles för mycket kläder har ingen stans att göra av skiten! JOBBIGT.
.

G O T T !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0