En skymt av solen doft av vår.

hej.
sitter på mitt rum i vadstena o glor, as kul har jag! är så jävla trött funderar på att gå o lägga mig snart..
var på jobbintervjuv imorse då, gick nog helt okej faktiskt. men om jag får jobbet så måste jaglära mig massor om dinosaurier.. gu va intessant! aja efter dte så åkte jag o mamma till linköping o handla lite o sen vidare till vadstena. har bara haft två lektioner idag as soft först matte o då tog jag o sofie kaffe paus istället för o jobba.. ah o sen så hade vi sex o samlevnad i två timmar. o efter skolan så gick jag o frida med ellen o sofie hem.
känns som vi har as mycke plugg den här veckan oxå fyfan.....

Kent – FF



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0