I wish that you were here with me!

hej.
as längesen jag skrev här känner jag men har inte orkat typ eller nått.. just nu ligger jag iallafall i min säng o lyssnar på musik. kom ner från alex för en stund sen för sov där inatt för var så jävla rädd igår fyfan! vi körde anden i glaset o det funka... så jävla äckigt, det var en ande som hette  sam ( som några andra elver har ''fått kontakt'' med förut) det var iallafall en gammal pykpatietn som har bott här på det är jävla gammla psykhemmet! usch! ah o så sstälde vi massor frågor o sådära o så söta som dom andra var så fråga dom när jag skulle dö.. då svara den 2? fattar inte riktigt och så fråga dom om den ville att jag skulle dö o då hamna den på ett opponervänt kors?!.. känner mig så omtyckt! ah o sen så fråga vi om den skulle spöka för mig o frida inatt o då svara den kanske. ASSÅ SNACKA OM ATT JAG VAR RÄDD! och blev ju inte direkt bättre av att vi låg o kolla skräckfilm hela kvällen sen oxå.. menmen får skylla mig själv men ändå så jävla coolt!
annars i helgen så har vi inte gjort så jätte mycke, ifredag vare en as kul kväll som kanske inte slutade så jävla bra! menmen och igår så ''bröt'' vi oss in på dom två gammla psykhemmen/elevhemmen som ligger här det har vi gjort typ tre gånger nu rätt obehagligt... skulle finnas spännsängar i källaren men dom hitta vi inte :/ mycke mer gjorde vi inte igår typ bara chilla o körde det där jävla skiten! och idag vetifan vad jag ska göra, skulle behöva städa mitt rum men så jävla tråkigt.. ska nog dra o sola sen iallafall :)

MIN SUPER SAKNADE EMMA O JAG!

With you is where I'd rather be
But we're stuck where we are
And it's so hard,you're so far
This long distance is killing me
I wish that you were here with me
But we're stuck where we are
And it's so hard,you're so far
This long distance is killing me...
Brandy – Long Distance

Kommentarer
Postat av: greta

jag saknar dig :(:(:(

2011-03-06 @ 21:39:35
URL: http://emmaasofiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0