Are we just getting more lost?

hej.
sitter o lyssnar på musik ska snart gå ner o sätta mig framför tvn med syster. ah idag så har jag iallafall varit med emma. vi tänkte att vi skulle gå upp tidigt imorse så ställde klockan på halv nio, men gick väl sådär kanske.. vi gick upp vid elva. o då typ käka vi frukost o så o sen la oss i hennes säng o spela xbox. ah o sen drog vi ner till blacka o käka pizza o sen hem till mig o glodde på one tree hill :) ah och igår så chilla vi typ hela dan, bakade lite o sådära o sen på kvällen träffa vi linus och pontus, spelade lite spel, åkte med dom till finspång o ah lite sådära ganska trevligt faktiskt!
och imorgon äre dags att åka tillbaka till vadstena igen. känns faktiskt helt okej för en gångs skull! bara två skoldagar o sen på onsdag drar vi till stockholm o stannar tills fredag!
men ne nu ska jag gå ner o göra syster sällskap!
söta osminkade tjejer!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0