SJUK SJUK SJUK

hej.
ligger i sängen ska snart försöka sova en stund om det går. mår verklige piss.  jävla förkylning aså om den inte går över snar TAR JAG LIVET AV MIG på riktigt! känns osm jag har sår i halsen..
sen så är min öron igentäppta med raklöddder oxå, känns sådär måste jag ju säga. hände lite grejer här igår.. upss. raklödder i HELA mitt rum, 20 liter vatten i henkes säng och halft nerslagen. vilken kväll asså! jobbigt att allt var mitt fel oxå får ta o skärpa till mig lite nu asså!!! menmen så kan det gå.
imorgon har jag nationellt prov i engelska oxå känns som att det komme rgå åt helvete. men hoppas inte för har redan ig i engelska. fick ig på mitt historia prov oxå kändes sådär men inte direkt oväntat.. belv ett ig på svenska förhöret idag oxå.. måste ta tag i skolan nu verkligen!!
funderar på att dra hem imorgon oxå eftersom att jag är sjuk och så är jag endå ledig på fredag. SKÖNT skulle det va. men ae nu ska jag sleepa good night!



jag saknar dig min vän...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0