The strength to go on.

hej.
ska snart gå o lägga mig men tänkte skriva lite först! får snart damp på min dator för den går inte att ladda längre?!?! ÅÅÅH! aja idag så vare sjukt segt att gå upp kan jag ju lova mycket segare än vanligt! måste börja lägga mig tidigare på kvällarna asså! satt uppe o kolla på film med freddie halva natten igår..
ah hade svenska prov imorse oxå som jag egentligen kanske skulle behövt plugga lite mer på än vad jag hade gjort.. ah o sen hade vi engelska o sen sluta vi! fett skönt! o då satte jag mig o plugga, blev klar med tre rester S K Ö N T !  bara fyra kvar..  aja sen drog jag o ellen en sväng till röda korset o lite andra ställen, o sen hem till brygga o koka spagetti. ah o sen gick jag frida ellen o sofie o kolla på fotboll. fast han inte kolla färdigt på det för min mamma ringde o sa att dom var i vadstena. jag måste ha världens sötaste föräldrar asså, dom hade med sig massa mat o grejer som vi åkte bort till vätterviksbadet o satte oss o käka :) MYS. eller rätt pinsamt men vafan!
OCH IMORGON SKA JAG GÅ O KOLLA PÅ EN LÄGENHET! GLAD TJEJ. sovmorgon imorgon oxå tydligen! NAJS!
saknar er tjejer! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0