Can't stop thinking.

Har verkligen en dålig dag idag men hoppas fortfarnade på att den ska bli bättre. har mått kasst hela dagen. har omkring med en stor klump i magen o vet inte riktigt varför eller jo det vet jag men det tänker jag inte skriva här. allt känns bara åt helvete just nu. jag har inte sovit ordentligt på flera dar det är lixom för mycket tankar som snurrar runt i huvet. plus att jag har fått tillbaka min hemska huvudvärk och kan inte äta längre heller utan att må så jävla illa, aldrig hungrig lägre känns det som. men vafan, vad gör det?

Dagen började iallafall med att vi redovisade våra samhälls uppgift om stockholm, det gick nog faktiskt ganska bra! sen svenska I TVÅ TIMMAR! FY FAN säger jag bara! ah o sen en rad med tråkiga lektioner hela eftermiddan.. skönt med fredag imorgon känner jag! o nu ska jag iallafall ta o hoppa in i duschen o sen dra mig bor mot ellen, och så vi se hur kvällen slutar..
i don't know why i can't keep my eyes off of you!




fuck it!

Kommentarer
Postat av: a

msn? :)

2011-05-20 @ 15:37:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0