At least it's worth a try.

hejhej.
sitter på mitt rum o ska snart sätta på ännu en film, det är ungefär det jag har roat mig med hela dagen ida och pluggat.. mycket roligt! skulle träffat emma men hon är sjuk, stackarn! hon måste bli friskt typ nu! för vill hinna träffa äcklet innan hon drar till thailand i två veckor!!!!! jaja imorgon blir att åka in till stan o köpa nya skor iallafall, mycket behövligt! och så ska jag försöka fixa en kapten röd biljett till ollan oxå för hon kommer nog oxå i helgen! :D
ja och för övrigt så kan jag ju säga att MIN TUTTE GÖR FORTFARANDE SÅ JÄVLA ONT SÅ TAR SNART LIVET AV MIG!!! blääääääääääääääääääääääääää



nåra bilder från i lördags!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0