I am the rain that's comming down on you.

hej.
kom precis hem, har varit i blacka hemma hos familjen fornander med lite trevligt folk. suttit ute och snackat och färgat saras hår typ. riktigt trevligt måste jag ju säga! och innan det så var jag inne i stan och köte skor! behövdes verkligen med tanke på att mina andra skor gick sönder totalt under tiden jag höll på och provade andra skor.. aja imorgon blire iallafall att försöka ta sig upp ur sängen skapligt för att hinna säga hejdå till emma innan hon drar iväg. och sen måste jag fixa och städa lite för sen ska jag åka in till stan och möta upp mina brudar som kommer hit i helgen! har till 99% lyckats fixa ännu en biljett till kapten röd nu iallafall men det var inte detlättaste kan jag ju lova!! jaja. nu ska jag nog knäppa på en film o krypa ner i sängen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0