GALEN HELG

hej.
sjukt längesen jag skrev här nu men har tråkigt så kan väl passa på o göra det nu då.
kan ju börja med o säga att jag har haft en sjukt bra helg asså!  ifredag så hade vi klassfest, trodde det skulle bli sjukt tråkigt för har ju iinte världens roligaste klass så att säga men det vart faktiskt riktigt lyckat! nästan hela klassen var där och alla verkade ha sjukt kul! det hade iallafall jag. och sen så drog vi vidare på fest hos malin oxå! najs. ah okej sen igår så kom vi på den sjukt bra idén att vi skulle dra in till linköping vi typ halv elva så det gjorde vi. vet inte om jag vårgar skriva här precis vad vi gjorde ifall att minaföräldar skulle läsa det här... men det var sjukt kul iallafall! och kom hem typ vid halv tio i morse och gick o la mig o sov ända fram till klockan fem. och då gick jag upp o satte mig o skrev min fucking guidning.men nu är den klart iallafall! sjukt skönt med tanke på att på onsdag bär det av på östersjöresa till lettland och litauen med SP10!
ah och imorgon så blire att gå¨upp skit tidigt och åka iväg till linköping på punktering eller punktion eller vafan det hette ska iallfall ta nått jävla prov i min knöl. ajajajaj....
men näh nu ska jag nog kolla på MTV en stund och sen gå o lägga mig!





Kommentarer
Postat av: Winnie

Hejhej! Hittade din blogg när jag sökte på vadstenagymnasiet.

Jag går nu i 9an och börjar alltså gymnasiet nästa år, har kikat lite på vadstenagymnasiet (hörde dock talas om det för första gången idag, på gymnasiemässan) och undrar om du skulle kunna berätta lite om skolan? :) Om det är bra? jobbigt? är lärarna bra? hur är elevhemmen? klasskamraterna? lokalerna... och jaaa, så mycket du kan om skolan :D skulle vara otroligt snällt om du ville svara på dessa frågor, för behöver verkligen hjäääälp hahaaa :D

Svara gärna till min e-postadress, vore jätte snällt :)

[email protected]



Förresten, jag bor i göteborg, tror du det skulle vara värt att flytta ända till vadstena för detta gymnasium?..



Tack på förhand! ;D

2011-10-13 @ 22:06:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0