You make me sick!

Hej nu vare att tag sen jag skrev igen men tänkte bättra mig och börja skriva lite oftare! Nytt år nya tag!
Mitt år har ju inte börjat super bra måste jag ju säga... Men det blir väl bättre. Jaja jag är en fin nyårsafton iallfall i vadstena med fina människor och en massa andra lustiga idioter.. Dom snodde mat, sprit och mitt dörrhandtag till balkongen men vad gör det om hundra år lixom!
Jaja nu är jag hemma i vånga igen iallfall och vaknade hemma hos världens bästa för typ en timme sen! Och snart blire att dra hem o fixa lite och ikväll ska jag va med Tessan och mysa lite! :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag älskar dig, du är bästa vännen man kan ha hjärtat! <3

2012-01-04 @ 01:14:11
URL: http://emmaasofiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0