Make it last forever friendship never ends.. lalal :D ♥

hej. ♥
kom precia ut ur duschen o nu sitter jag o lyssnar på Spice girls.. :D haha så bra.
Igår så var jag med emma o sara NAJS :D riktigt roligt vare :) först så satt vi vid datorn i nåra timmar o kolla runt lite sen gick vi ut o grilla korv i skogen :P haha o sen in till datorn igen en stund innan sara åkte hem. och vid typ åtta nån gång tog jag emma mopprna ner till blacka o hämtade upp fornander o drog till finspång en sväng o träffade vicktor o stog o pratade med honom en stund :) vi var tvungna att vara hemma vid typ halv ett så det blev full fart hem vid typ kvrt i tolv. FAN VAD KALLT DET VAR! :O mina lilltår dog ;( . men iaf när vi kom hem så bädda vi ner oss i soffan o kollade på film men somnade efter typ halva så missa slutet :P
O idag vaknade ja o emma vid typ kvart i elva så då gick vi upp å åt frukost o sen åkte hon hem :) nä nu ska jag nog kolla på en film o sen göra MVG-uppgiften i hemskunskap :)


sara, sara o emma :D ♥


hihi korven JAG grillade :D pinnen råkade gå av :O upss.





emma gillar att slicka på korvar ;)


hihi :D:D


naww kramiss. ♥ ♥

pussss! ♥

Kommentarer
Postat av: tessan.

du skulle bara veta vad jag saknar er!

2010-04-25 @ 21:51:16
Postat av: BESTIS FESTIS FÖRALLTID!!

KRAM!♥

hihhi roligt hade vi. :)

(tessan vi saknar dig!♥)



puss på att jag har underbara vänner.♥

2010-04-25 @ 22:19:21
URL: http://emmaasofiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0