onsdaaaag!

hello.
kom nýss ut ur duschen, skönt! :D skolan idag gick sjukt långsamt -.- hade so prov och jag klarade det, det trodde jag inte för hade typ bara läst det två gånger :D så bäst är jag :)efter skolan så följde larsson med mig hem  :D vi gjorde PANGkakor med bakpulver i :D skit fina blev dom:) haha iaf dom emma gjorde :) och goda blev dom med vi äger sönder . menmen sen så satte vi oss vid datorn en stund. och sen klippte emma mitt hår lite grann. o efter det så var hon tvungen att gå hem :) nu funderar jag på om jag ska plugga hemkunskap för har prov i det på fredag -.- blää :) och i morgon har jag nationellt prov i matte vilket kommer gå rakt åt skogen :)


pannkakorna emma stekte..

 
och ''pannkakan'' jag stekte. lite snyggare måste jag ju säga att jag tycker den är.. :D


hihi :D

pusssss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0