Det kanske tar en evighet innan jag förstår min ensamhet.

hej.
sitter o lyssnar på musik  o har bajstråkigt... :o men ah idag har jag iallafall varit med emma. vi har varit i stan en sväng o kollat runt lite grann. köpte typ en tröja, ringar, armband, halsband o smink. ( kanske lägger upp bilder imorgon). aja trevligt vare iallafall. förutom att mina älskade skor gick sönder! :( jävla fittskit aså vad lessen jag blir. fast ska lämna tillbaka dom o jag SKA HA ett par nnya om jag så ska behöva hota med att tycka upp dom gamla i arslet på dom.. hihih (a) nädå..
ah o igår va jag o emma med sara o tessan. fifasen vad jag saknat dom då. sara har jag inte träffat sen början av sommaren för hon har varit i älvdalen o shit :o o tessan vare oxå länge sen ja träffa... men ah vi hade sjukt kul iallafall :) kommer sakna dom jätte mycke sen! vi får verkligen inte tappa kontaktenn aså! ;o men iallafall jag o emma åkte därifrån vid typ tio eller nått o då åkte vi först hem till emma o hämta grejer o sen hem till mig. vi gick o la oss vid typ fem nån gång :P haha
ooh herrregud idag äre ju bara en vecka kvar tills skolan börjar oxå shiit jag vill inte! :( sommarlovet har gått för fort!.. 
ÅHNEJ! IMORGON SKA JAG TILL TANDLÄKAREN! OMG! JAG HATART! kommer typ ha fucking tusen hål eller nått :'(


bilder från igår.


tessan ville välta en kossa, så emma ställde upp :)


hihi

 
sara o tessan, coolingar. o sara mojjet har rakat av sig håret! :o men fin blev hon endå.




emma cooling...


o en eller nä två bilder från idag innan jag o emma åkte till stan.






PUSSSSS.

Kommentarer
Postat av: SARA

haha, puss på dig med mojjebarn!

2010-08-20 @ 14:32:23
URL: http://fuckingfornander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0