i'm not that strong.

hej.
kom nyss  ut ur duschen o nu sitter jag o lyssnar på musik :) ska snart börja fixa mig lite, jobbigt! är as trött :( men sen blire rixfm med emma babe iallafall :D :D :D. ajaigår var jag o emma iallafall i linköping med mamma o fia. vi åkte till ikano o bytte mina dumma skor o sen gick vi runt där o kolla runte lite granna. jag köte tre par trosor o lite andra smågrejer typ över 200 IKEA pennar (a) :) o när vi kom hem gick vi hem till emma en sväng för hon skulle ta medecin o så. och sen drog vi till finspång. körde omkring lite o sen träffa vi joakim en liten stund. :) sen blev det att åka hem till sängen :D
ååh snart måste jag börja packa oxå :o :( jag vill inte börja skolan o speciellt inte i vadstena :o kommer sakna min emma så sjukt mycke så jag vet inte vad!............ :'(




Kommentarer
Postat av: bestis festis föralltid

åh bebis! kommer dö utan dig.. du är bäst av allt. och min underbara bästavän, som du aldrig kommer att bli av med. jag menar aldrig! ;) mohahaha..

jag älskar dig min UNDERBARA sara! <333333333333

utan dig vore jag en bajskorv :)

2010-08-20 @ 00:04:05
URL: http://emmaasofiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0