The gras is greener on the other side.

hej.
vaknade för en liten stund sen av att papppa spelade dansband på högsta volym! fy fan aså. o sen när jag kom ut från mitt rum så verd fia på högsta volym på sitt rum med o mit huvud exploderade. typ. jag har iallafall sjukt ont i huvet nu. igår så bakade jag hela dan. typ 60 äckliga bikvier till min farbrors 40år fest. den tog fan typ 6 timmar. o ska baka 60 stycken till nån dag.. -.- men får pengar så helt klart värt det. :) sen kollade jag på film, katate kid och draktränaren.
o i fredag var jag o emma i finspång, först var vi men simon o nåra en stund i nån jävla park o sen åkte vi hem till vicktor o spelade monopol. haha :d 
och idag vet jag inte vad jag ska göra typ så får se vad som händer. man nae nu ska jag äta frukost o kolla färdigt på nån barbie film. sjukt dålig är den föresten. :)


tog bara nån bild. himla söt faktiskt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0