you think you're cooler than me.

hej.
känns som jag inte skrivit på typ as länge..l men har inte orkat eller haft tid typ så. kommer typ inte ihåg vad jag gjort eller jo idag o igår va jag med simon. trevligt. :) annars har inte gjort nått speciellt idag.
imorgon blire iallfall kanske att träffa min emma som jag inte träffat på aslänge! :O typ en hel vecka vafan :( sakner henne sjukt mycke. jäkla sjuking aså! <3 :)ja vad skaja skriva mer..igår fick jag hem lite grejer från halens som vi beställt hem. tror det va igår iallafall.. shieet vilket minne jag har -.-... men ah :)


grejerna jag fick hem... igår? :P


super mysiga tofflor (a)




halsduk, ser inte alls snygg ut sådär men på är den det :)


underbyxor.. ;o


grejerna som jag köpte i typ måndags men inte orkade lägga upp bilder på då :)

 

 

 

de va allt :)

pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0