I need a miracle right now...

hej.
ligger i sängen o ska snart sätta på en film. idag har jag varit med emma en stund, städat  mitt rum och gjort köttbullar till julafton as goda blev dom. bäst är jag!

fick veta idag oxå att min moster har en sjukdom som gör att skelettet i kroppen typ vittrar bort eller vad man ska säga och vet inte om det finns nått botemedel mot det.. :( fyfan.. hon mår verkligen jätte dåligt är hos läkarn flera gånger i veckan o äter typ tio tabletter om dan.. hon måste verkligen bli frisk. hon och min morbror är typ dom ända jag har kvar på min mammas sida. dom btyder sjukt mycke. usch brukar alltid fira jul med dom oxå men så blir det inte i år... ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH!
JÄVLA SKIT!

håller tummarna för att du ska bli frisk snart! :'( ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0