När det äntligen är över.

hej.
sitter på mitt rum o har sjukt tråkigt, är sjuk idag :/ usch.. sov typ ingenting inatt. JAG VILL HA MIN NÄSSPRAY!! INNAN JAG TYP DÖR ;o  aja har typ sovit och kollat p¨film idag (y) roligt.. men vid halv tre böire iallafall att åka hem. fan va skönt det ska bli! SEX VECKOR HEMMA I VÅNGA :D ska nog träffa emma en stud idag trorja, hoppas det iallafall! :) men ah igår var jag i örebro med SP10. inte ett dugg kul. det sög seröst hästballe :) sen när vi kom hem så vare tacobuffé o sen var jag tvungen att städa mitt rum o packa. har packat med mig alla mina kläder (a)
usch och imorgon börjar parktiken, är lite nervös men det blir säkert bra! och sen efter praktiken ska jag nog träffa christoffer :D som jag förövrigt varit tillsammans med i en månad idag :) men nae nu ska jag kolla färdigt på filmen o sen packa det sista för sen kommer mammi o hämtar mig o frida :)


Belinda, emma och frida igår i wadköping eller vad det hette :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0