13.15

tjatja.
Gårdagen spenderades hemma hos tessan tillsamman med en lite trevligt folk (: Det var väl kanske inte super kul o vi gjorde väl inte så jätte mycke men roligare än att sitta hemma iallfall. nu är jag sjukt trött för har inte sovit ett dugg på hela natten på grund av att jag sov på golvet, det var typ 100 minus grader innne och dom andra snarkade. :P men nu är jag hemma igen och kom alldeles nyss ut från duschen. SKÖÖÖÖÖÖÖNT som f*n :) tror inte att jag kommer orka göra så jätte mycke idag men blir väl att sitta vid datorn o kolla på film, mys (a) aja men skriver nog mer sen :)


här är iaf några snygga bilder från igår. (;












näspetarna.



haha pussss.

Kommentarer
Postat av: Anonym

sara... du skulle ju inte lag upp den bilden... jag kan ju inte gå ut nu :0 alla har ju sett mig peta i näsan :0 x'D <3

2010-02-13 @ 14:06:58
URL: http://fuckingfornander.blogg.se/
Postat av: emma

snyggaste eller vad?! :D <3

2010-02-13 @ 21:34:50
URL: http://emmaasofiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0