hihihih :)

hej.
sitter o lyssnar på lite musik just nu :D nice kan jag ju lova :) hihi har inte skrivit på ett tag men har inte orkat :P men ialla fall igår så kom tessan hit och sov här, riktigt roligt. vi kollade på nåra filmer och så, myyys (a) vaknade ovanligt tidigt i morse oxå vid typ halv elva eller nått :o  ojoj. när tessan åkte hem så satte jag mig o kollade igenom massa gymnasie grejer. -.- seegt men vet nog vad jag ska välja nu, skönt att slippa tänka på det mer snart. men nu känner jag att jag inte har så mycke mer att skriva för tillfället iallafall :) haha



snyggis bild på tessan från i sommras när vi tältade vid hålldammen (eller hur det stavas?) HAHA :D xd

usch vad jag saknar sommaren nu.... bläää på snö.





pussssss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0