jag är bäst på rubriker!

hejhej.
skolan idag var fruktansvärt seeeeeg. hade NP på morgonen bläää skrev en jävla uppsats på 4 sidor -.- nu har jag skrivskav på mitt finger :( jobbit... aja efter provet så hade vi franska o sen NO och sen drog jag  o tessan hem o skippa matten för hade så jävla ont i mitt lilla huvud, kan vara för att Kia stod och skrek som en jävla jude på no lektionen. tessan följde iaf med mig hem, vi har inte gjort så mycket typ suttit vid datorn och gjort lite bus (a). hihi. grannen har en överraskning i sin postlåda. mohahah 100 kronor av pappa nudå... haha. aja men så äre med det. nu sitter jag iallafall och fixar lite med gymnasievalet och känner mig allmänt deppig.. buhu! fyfan..

IMORRON BLIRE ATT ÅKA TILL TESSAN :) NICE KAN JAG JU LOVA.




visst är vi söta..




pusssssssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0