stan idag.

tjaa.
Idag efter skolan så åkte jag in till stan med emma, fornander och tessan. trevligt trevligt. blev typ inga grejer bara ett halsband för jag har inga pengar :( jobbigt som fan för får inte pengar förns den 25 vafan :o haha aja måste bara säga att jag älskar ''vissa människor'' vill inte skriva nått fult ord här... haha OCH DOM ÄLSKAR MIG! :O hahah illa.. jag har ett ragg på stan nu men säger inte mer än att jag tänker alldrig mer äta på istanbul.. hihi. men nu ska jag plugga no för har prov imorron eftersom jag missade det i fredags. -.-


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha, du och dina blattar xD

2010-02-09 @ 21:54:53
URL: http://fuckingfornander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0