blablabla.

tjaa.
sitter hemma i soffan och kollar lite på tv, väldigt roligt måste jag säga. men iallafall kom hem från skolan för ungefär en timme sen, så jävla skönt med helg!!! ah men idag så har jag iaf haft So prov, det gick nog ganska bra tror jag. haha. ikväll så ska jag inte göra nått speciellt typ kolla på film kanske :) and i morgon blire att åka till ullared och sova där med emmma, mamma o syster. haha ullared är väl kanske inte världens roligaste ställe men vafan det blir nog rätt nice eftersom att emma ska med! :D och på söndag så ska vi åka till Borås tror jag det va o kolla på nån skola.  det var nog allt jag hade att skriva.


hahaha.



pusssss ♥

Kommentarer
Postat av: emma

den där bilden var elak :(<3

2010-01-29 @ 17:32:45
URL: http://emmaasofiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0