ojoj vad dålig jag är på att uppdatera...

hej.
länge sen jag skrev men har bara inte orkat/hunnit :) haha
aja idag så slutade jag iaf vid 12.15 för jag och emma skulle inte till stan o gå på öppethus på himmelstalunds gymnasiet. funderar faktiskt på om jag kanske ska gå där, kanske kan va kul,vad vet jag :D haha men i så fall ska jag nog gå hund eller nått men tropisk anläggning och djurpark. fast inte så stor risk att jag kommer in där med mina SUPER bra betyg...  *host* hahah. ska plugga som F*N nu sista terminen :o. men ah nu ska jag nog se på film med min lilla storasyster, zombieland kanske det blir hah :)




HAHA en jätte gammal o väldigt söt bild på mig o emma. <3
mina byxor är väldigt fina....



pussss

Kommentarer
Postat av: emma

bestis festis föralltid! <3

ja älskar dig

2010-01-23 @ 12:19:19
URL: http://emmaasofiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0