bönergården?

hej.
har inte skrivit på nåra dar nu men har inte haft tid/orkat. men iallafall i torsdags åkte jag med hela klassen till bönergåreden eller vafan det hette :P riktikt kul vare faktiskt vi typ sola, bada o grillade. o nu är jag förkyld som bara tusan :thumbdown: menmen hoppas att det går över tills på tisdag iallafall. jag tältade ihop med emma, sara o tessan :) mysigt (a) eller trångt som fan för oliver kom o la sig i vårat tält på natten. jävligt varmt vara kan jag ju lova. blev inte att sova så mycket på natten för Beas pappa skrämde upp oss o sa att det var en gammal avrättningsplats o shit. o när vi nåsta precis hade somnat så kom jesper o johan o börja kasta sand o sten på vårat tält. :tired: sen på morgonen  vare bara att plocka ihop tältet, packa alla grejerna, städa lite o sen åka hem. när jag kom hem så vare bara att hoppa in i duschen o fixa mig lite för sen skulle jag o emma dra in till stan o fixa det sista till balen. fy fan va segt vi somnade fan på bússen. :P hah jag köpte iaf typ en rosett till håret, shorts, linne, bh o tre par solglasögon :D
o sen när vi kom hem från stan så stod tessan o väntade utanför huset för då skulle emma hjälpa henne att färga håret. tjusigt blev det :) sen åkte dom hem o jag slängde mig i sängen o kollade på film :)
och idag har jag inte gjort så värst mycke bara legat ute i solen o jäst  :D

bilder från klassresan :D
 

tessan :D


marcus o jessica


emma o jag (a)


kia o emma  haha  :D


maria o emma ;)


maria o emma igen :)


massa folk :)


zaneta o kia xd :D


maria o tessan :D

nu får det räcka med bilder troja :D

pusss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0