godmorgon :)

hej.
vaknade nyss, så¨skönt med sovmorron börjar inte förns ett idag :D o då ska vi bara städa typ. igår var balen riktigt roligt faktiskt men jag hade värsta dampet när jag höll på o fixa mig (a) skrek på alla...ett jävla humör har jag ibland asså... men iallafall när vi var fädigfixade så körde mamma ner oss till skolan o sen därifrån åkte jag tessan emma o sara häst o vagn till balen :P haha när vi kom dit tog vi nån bild på hela klassen o sen gick vi in o åt o lyssnade på när massa höll tal o shit :) o sen skulle vi dansa. haha jag o emma hoppade runt som idioter nästan hela kvällen. menmen. nu ska jag gå ner o hoppa in i duschen o fixa mig lite.


elin, maria, emma, kalle, angleica, sara, bea o tessan snyggingar :D


lägger upp mycke mer bilder senare när alla har skickat o jag har tid  :D

pussssss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0