I like the way it hurts.

heeeeeeeeeeeeeeej.
Nu är jag hemma igen då,  det sög att vi var tvungna att åka hem från ekön idag, hade gärna stannat ett par dagar till asså :( det har varit sjukt kul o härligt väder speciellt idag har bränt mig i solen så är typ as röd i ansiktet o axlarna :)  men nu bränner det i ansiktet o jag fryser som en gris :o INTE KUL! o så har jag fått en sticka i fingret oxå, det gör ont BUHU! :'(
men iallafall på Ekön så har vi typ solat,  badat fast bara en gång för det var bara 14 grader i vatten så dog nästan :P sen så har vi typ gått omkring på campingen o kollat efter snygga killar men det var mest massa pensionärer ;) o  idag innan vi åkte hem så åkte vi båt till fyrudden o köpte glass. najs. sen så vare den roliga bilresan hem då i en bil utan AC haha sjukt varm så när jag kom hem så slängde jag mig i poolen :D så fucking skönt asså :D:D:D men nu orkar jag inte skriva mer. :P


nåra bilder











pussssss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0