i whis i could turn back time.

hej.
har inte skrivit på typ as länge nu men har inte hunnit/orkat. men iaf igår kväll åkte jag hem till emma, vi typ kolla på tv o käka tårta :D hihi o sen så berätta hon super fina godnattsagor oxå :)  men jag sov där  iaf, mysigt. vaknade ovanligt tidigt imorse kunde inte somna om. usch. men idag så har vi iaf kollat på film, bakat o snackat o grejat lite granna. alltid super kul med dig baby! (a) vi men nu ska jag nog kolla på en film o sen sova.
imorgon blire kanske stan med emma o hon får/vill :D vi får se hure blir med den saken.


en gammal bild :)


pusssssssssssss!






fan fan fan...! vad fan ska jag göra nu?!... :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0