I'd rather be with you.

hej hopp!
onsdag idag då o imorgon bär det av till Ekön med emma, så jävla roligt ska det bli :D lääääängtar :) kommer inte hem förns på söööndag. :D O nu har jag faktiskt nästan packat färdigt oxå :D duktig är jag har bara lite kvar som jag får packa imorgon. aja idag har jag iallafall legat ute i solen i stort sätt hela dan. så sjukt skönt asså o så har jag badat i poolen för första gången med. ojoj typ trehundrasjuttioelva minus grader. :P hihi usch.
ikväll bilre att gå o lägga sig tidigt oxå, får se hur det går med den saken. :P men nu snart typ så ska jag iallafall kolla på film med mammsen o fia vi ska se Farsan :D  men skriver mer imorgon om jag hinner.




pussssssss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0