It’s something about the sunshine, baby. I’m seeing you in a whole new light.

hej.
sitter o lyssnar på musik o ska snart kolla på film med syster, men tänkte att jag kunde skriva lite först. igår så var släkten här o firade mej. usch för småbarn fick sitta o spela wíi med mina små ''söta'' kusiner. men som tur va så kom emma hit efter ett tag :D det ända bra på hela dan tror jag faktiskt om jag ska vara ärlig. gårdagen sög verkligen sämsta födelsedagen hitils. menmen skit samma fick iaf lite roliga saker typ pengar, presentkort, kläder, örhängen, väska till datorn, ett par jätte söta hörlurar o lite annat.  o idag är jag sjukt trött för har typ inte sovit nått i natt så är på världens dåligaste humör idag :thumbdown: KUL! men nu ska jag nog ta o kolla på film istället för känner att jag har inget kul att skriva endå.


haha. :p



pussss.

Kommentarer
Postat av: Linnea fagercrantz

gu va söt du är :d

2010-06-23 @ 22:16:33
URL: http://fagercrantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0